For my friends in Charlottesville, keeping you up-to-date on my adventures in Japan シャーロッツビルの皆様へ:2度目の葉山暮らしのレポートです

Monday, August 11, 2008

御愛読ありがとうございました(Thank you all so much!)

This will be the last entry of my blog. Thank you very much for reading it! It's been my dreams come true for the past 7 and a half months in Japan and I've enjoyed every minute of it (you can tell). Thank you again for your support and understanding to make this sabbatical happen. I feel truly grateful to have such wonderful friends and relatives all over the world. We're going back to Charlotteville this afternoon. See you soon!

お蔭様で「葉山便り」も本日無事に最終回を迎える運びとなりました。つたないブログでしたが、御愛読いただき本当にありがとうございました。7ヶ月半にわたる日本滞在は、私にとって嬉しいことだらけのまさに夢の日々でした。こうして夫婦ともども元気にサバティカルを終えることができましたのも、ひとえに皆様方のご理解・ご協力のたまものです。心より御礼申し上げます。今日これからシャーロッツビルに帰ります。今後はまた以前のようにシャーロッツビルで仲良くお付き合いさせていただけたら幸いです。皆様のご健康とご活躍をお祈りしつつ、これにて筆を措くこととします。

No comments: