For my friends in Charlottesville, keeping you up-to-date on my adventures in Japan シャーロッツビルの皆様へ:2度目の葉山暮らしのレポートです

Monday, August 3, 2009

ミニ音楽会

Our wonderful landlady, Mrs. S., let us use her grand piano, so we had a great music afternoon. The members were my father-in-law (flute), my mother-in-law (violin), our friend Ms. T. (piano), our friend Prof. A. (flute), my husband (double bass), my daughter (page-turner) and I (oboe). Thank you very much, Mrs. S., for your kindness & hospitality!

大家さん(Sさん)宅のグランドピアノをお借りして合奏しました。参加者は義父、義母、友人Tさん、友人Aさん、主人と娘と私です。Sさん、大変お世話になりました。どうもありがとうございました。お蔭様でとても楽しいひとときでした。

No comments: