For my friends in Charlottesville, keeping you up-to-date on my adventures in Japan シャーロッツビルの皆様へ:2度目の葉山暮らしのレポートです

Wednesday, May 14, 2008

シャーロッツビル同窓会福岡支部その2

Charlottesville Reunion in Fukuoka, 2nd round, as a grand finale of our Fukuoka trip (the period of residence in Charlottesville: the N. family 1989-1992, the S. family 1992-1994, the H. family 2004-2006). S. is now a 2nd grader (7 years) and a lot taller than he used to be, just as handsome as when he was in Charlottesville. Thank you very much, Dr. & Mrs. N., Mrs. S., Dr. & Mrs. H., and especially S., for the wonderful gathering (I am so lucky to have many wonderful friends in Fukuoka)!

福岡滞在最終日を飾る豪華な「シャーロッツビル同窓会福岡支部会その2」でした。N先生ご一家がシャーロッツビルに住んでおられたのが1989年から92年、S先生ご一家が1992年から94年、H先生ご一家が2004年から06年です。1年半振りに会ったS君はあいかわらずハンサムでしかもぐんと背が伸びてかっこよく、大人の集まりにちゃんと合わせてくれていました。皆様楽しい時間を本当にありがとうございました(私は関東で生まれ育ったのにいつの間にか福岡にたくさんの素敵なお友達ができました。なんと幸せなことでしょう)。

No comments: