For my friends in Charlottesville, keeping you up-to-date on my adventures in Japan シャーロッツビルの皆様へ:2度目の葉山暮らしのレポートです

Tuesday, June 10, 2008

息子がニューヨークに帰りました

My son went back to New York. I can't believe that three weeks have past already. It was so fast. I had great fun with him in Japan. Here's the stuff he left -- one book in English and many Japanese comic books.

息子がアメリカに戻りました。3週間あると思って(油断して?)いましたがあっという間に経ってしまいました。とても楽しかったです。英語の本が一冊と漫画がたくさん残りました。

No comments: