For my friends in Charlottesville, keeping you up-to-date on my adventures in Japan シャーロッツビルの皆様へ:2度目の葉山暮らしのレポートです

Tuesday, July 8, 2008

夕食と合奏と

My husband's colleague Prof. A. (and Mrs. A.) invited us for dinner at their house. In addition to my husband, me, our daughter, and her friend B., Miss K. (in Kimono) and Miss M. were there. Thank you very much for the wonderful dinner, Dr. and Mrs. A.! We played some music together, too.

主人の同僚A教授と奥様(Fさん)が、夕食に招いてくださいました。娘と娘の友人B、(いつも私に着物を着せてくださる)Kさん、(3日前がお誕生日だった)Mさんも一緒でした。少し合奏もしました。Aさん・Fさん、どうもありがとうございました!

No comments: