For my friends in Charlottesville, keeping you up-to-date on my adventures in Japan シャーロッツビルの皆様へ:2度目の葉山暮らしのレポートです

Tuesday, July 22, 2008

音楽合宿

Came back from the 4th annual high school orchestra 3-day reunion/rehearsal in Atami. This year, my husband (double bass) and my daughter (violin/piano) participated for the first time. It was a lot of fun!

毎年恒例の高校絃楽部同窓会兼音楽合宿(2泊3日)に行ってきました(熱海)。今年で4回目、去年までは私一人での参加でしたが、今年ははじめて主人(コントラバス)と娘(バイオリン・ピアノ)も参加し、とても楽しい3日間でした。

In total 18 people came (some stayed the whole time, some didn't) including the family of the members. We played a lot of music together and the BBQ on the second day was delicious & fun, too!

家族を含め総勢18名(泊まった人・泊まらなかった人を合わせて)、合奏とバーベキューでおおいに盛り上がりました。

No comments: