For my friends in Charlottesville, keeping you up-to-date on my adventures in Japan シャーロッツビルの皆様へ:2度目の葉山暮らしのレポートです

Sunday, July 13, 2008

娘の友人がNYに帰りました

My daughter's friend B. went back to New York. What a fun time we had together for the past 8 days. Thank you, B., for coming to Japan & sharing your musical talent with us! I'm glad you and your friends could reunite in Tokyo, Yokohama, and Chigasaki.

娘の友人Bがニューヨークに帰りました。あっという間の8日間でしたが、わざわざバイオリンを持ってきてくれたおかげで随分合奏を楽しむことができましたし、Bは東京・横浜・茅ヶ崎に友人がいてそれぞれと再会を果たすことができ、中身の濃い日本滞在でした。忙しい中日本にきてくれてどうもありがとう、B!

No comments: