For my friends in Charlottesville, keeping you up-to-date on my adventures in Japan シャーロッツビルの皆様へ:2度目の葉山暮らしのレポートです

Wednesday, July 2, 2008

大阪・奈良でもシャーロッツビル同窓会

Prof. F. is a good friend of my husband and we had a wonderful dinner together in Osaka. (This Sashimi plate was truly incredible!)

主人が京都で仕事があったので私も一緒に伊丹まで飛び、まず大阪で主人の親友F教授と会食(このお刺身がとにかくすばらしかったです・・・)、
On the next day, I had two Charlottesville Reunions, one in Osaka (including a fabulous tour in Osaka 'Minami' area) and one in Nara. We talked and talked but will never have enough time because we have a lot to catch up (of course we ate a lot, too). Thank you, Prof. F., Dr. and Mrs. T., Mrs. I., and the O. family, for your friendship and kindness!
そして翌日はまず大阪(大阪ミナミのスペシャルツアーをしていただき、大阪のおいしいものをたくさんいただきました!)で、そして奈良で、それぞれシャーロッツビル同窓会をしてきました。話したいことがいろいろあって時間がいくらあっても足りません。(F教授・T先生ご夫妻・Iさん・Oさんご一家、大変お世話になりました&どうもありがとうございました。)

No comments: