For my friends in Charlottesville, keeping you up-to-date on my adventures in Japan シャーロッツビルの皆様へ:2度目の葉山暮らしのレポートです

Sunday, July 26, 2009

娘の誕生日

My daughter turned 26 yesterday. When she was born, we were still living in Japan (we moved to the U.S. when she was 10 months old), my parents were both alive, and I was 26 years younger than I am now! Wow!

昨日娘が26歳になりました。26年前のこの日、私たちはまだ日本に住んでいました(アメリカに引っ越したのは娘が10ヶ月の時)。私の両親がまだ生きていて、私は今よりなんと26歳も若かったです!

No comments: