For my friends in Charlottesville, keeping you up-to-date on my adventures in Japan シャーロッツビルの皆様へ:2度目の葉山暮らしのレポートです

Monday, July 27, 2009

卓球

My husband's former classmate Mrs. T. and I played table tennis together. Oh, what a great player she is! Thank you, Mrs. T., for setting up and teaching me the special techniques!

茅ヶ崎市の体育館でTさんと卓球をしてきました。Tさんは主人の同級生(幼稚園・小学校・中学校が一緒)です。私とは接点は無いのですが、この度「卓球」というキーワードで意気投合しました。Tさん、本日は誠にお世話になりました。厳しいご指導ありがとうございました!!(明日は右腕が上がらないと思う。)

No comments: